.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
خواسته مردم شرق گلستان از رييس جمهوري

اتصال راه‌آهن گرگان به مشهد از طريق شهرهاي شرق استان گلستان به ويژه شهرستان گنبدكاووس كه از آرزوهاي ديرينه مردم اين خطه از ايران اسلامي است از خواسته‌هاي مهم مردم اين منطقه از رياست محترم جمهوري مي‌باشد.(irna)

در شرق استان گلستان پنج شهرستان "گنبدكاووس، مينودشت، كلاله، آزادشهر و راميان" وجود دارد كه هريك ازاين شهرستان‌ها پتانسيل‌هاي بالقوه و بالفعل فراواني دربخش‌هاي مختلف به ويژه دربخش كشاورزي و دامپروري دارند.

ازجمله شهرستان‌هاي بزرگ و مهم شرق گلستان شهرستان گنبدكاووس است كه موقعيت جغرافيايي خاص آن در نوار مرزي سبب شده تا از آن به عنوان دروازه ورود به كشورهاي آسياي ميانه ياد شود.

اين شهرستان ? ????هزار نفري علاوه بر داشتن پتانسيل‌هاي بالقوه و بالفعل فراوان دربخش‌هاي كشاورزي، دامپروري، صنعت و نيروي انساني به عنوان يك مركز براي شهرهاي شرق گلستان به حساب مي‌آيد.

مردم شهرهاي شرق استان گلستان كه براهميت ونقش احداث راه‌آهن در جابجايي مسافران وبخصوص زائران امام رضا (ع) و نيز توسعه و پيشرفت منطقه خود واقف هستند حدود دو دهه است كه پيگير اتصال راه‌آهن تهران - گرگان به مشهد از مسير شهرهاي اين منطقه بوده‌اند و در سالهاي اخير زمزمه نااميدي در دل‌هاي آنان از وعده‌هاي مسوولان به گوش مي‌رسيد، اكنون با روي كار آمدن دولت آقاي احمدي نژاد و شعارهاي پرمعنا و اميدبخش وي، اميد تازه‌اي در وجود آنها روشن شده است.

مردم اين خطه از ايران اسلامي كه از سفر قريب الوقوع رييس جمهور محترم و هيئت دولت به استان گلستان مطلع شده‌اند يكبار ديگر آرزوي ديرينه خود را مطرح و از رييس جمهوري مي‌خواهند كه دستور اتصال راه‌آهن گرگان به مشهد از مسير شهرهاي شرق استان گلستان را صادر نمايد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 3.174 seconds.